A Caries mosolyokat tesz tönkre. A hátfájás az Ön karrierjét.

Nekünk fontos az Ön védelme!

A Caries mosolyokat tesz tönkre. A hátfájás az Ön karrierjét.

… minden közhelyben van némi igazság.

“Mindig odafigyelek, hogy a pácienseim a lehető legkevesebb fájdalmat érezzék…”

… azonban sok fogorvost látunk a munkából eredő fájdalomtól szenvedni. A mozgásszervi panaszok a nyak, váll és a derék területén a leggyakoribb okai (29,3%) a korai nyugdíjnak és a munkavesztésnek a fogászatban világszerte1. 34 cikk összefoglalója alapján magas összefüggést mutattak ki a mozgásszervi fájdalom és a fogászati szakma között (25-100%)2. Évente több mint 41 millió dollárt költenek arra, hogy képesek legyenek folytatni a munkát3. A fájdalom és kényelmetlenség miatt a fogorvosoknak 1,3 millió páciens időpontját kellett áttennie vagy lemondania4.

Ha a fogorvos fájdalommal megy be dolgozni és kezelni, többet koncentrál saját magára, mint a pácienseire, akik ezt azonnal megérzik. Ennek következtében az orvos elveszítheti bizalmukat.

Források:

1 Burke FJ, Main JR, Freeman R. The practice of dentistry: An assessment of reasons for premature retirement. Br. Dent J 1997 April 12; 182(7): 250
2 Kumar SP, Kumar V, Baliga M. Work-related musculoskeletal disorders among dental profissionals: an evidence-based update. Indian J Den Educ. 2012;5(1):5-12.
3 D. Shugars, D. Williams, S. J. Cline, and C. Fishburne, “Musculoskeletal back pain among dentists,” General dentistry, vol. 32, no. 6, pp. 481–485, 1984.
4 Bhandari, Shikha Baaghi, et al. “Musculoskeletal Disorders in Clinical Dentistry and Their Prevention.” J Orofac Res 3.2 (2013): 106-14

Hátfájás hatása a kezelés során

1 perc pihenés óránként a fájdalom miatt

8 perc naponta

160 perc havonta

= 1920 perc évente

Körülbelül 32 órát nyer vissza évente!

Ön jól tudja, hogyan használhatná ki jobban ezt az időt! Mi is!

Kezelés tökéletes egyensúlyban

Az ergonómia úgy értelmezhető, mint egy határvonal az ember és a gép között. A napi munkavégzésben folyamatosan találkozik olyan helyzetekkel, ahol ez a kapcsolat Ön és készülékei között kulcsfontosságú a kezelés sikeréhez. A kezelőegység esszenciális szerepet tölt be, hiszen itt tölti munkaidejének legnagyobb részét. Ezáltal tehát ez a legfontosabb, hogy optimálisan illeszkedjen igényeihez. A Dentsply Sirona kezelőegységek számos megoldást kínálnak a kényelmes, fájdalom- és stresszmentes kezeléshez az orvosnak, a páciensnek és a csapat többi tagjának.

„Az egészség nem minden, de egészség nélkül minden más semmit sem ér.”

Arthur Schopenhauer

A kezelési terület optimális elérése

A Teneo és Sirius készülékeknél elérhető motoros fejtámasz kulcstényező a sikeres kezeléshez szükséges lehető legjobb helyzet elérésében. A kezelési oldal optimális eléréséhez a motoros fejtámasz hossza és dőlésszöge is állítható a lábpedál segítségével, a kezelői felületen, vagy akár manuálisan is.

Vertikális állkapocs-pozícionálás

A megfelelő pozícióhoz a vertikális állkapocs mindig ugyanabba a kezelési magasságba kerül, még különböző testalkatú pácienseknél is.

Kéz nélküli irányítás

A vezeték nélküli lábkapcsoló multifunkcionális irányítást tesz lehetővé az összes székfunkcióhoz. Kéznélküli irányítást tesz lehetővé az EasyTouch kezelőfelületen és a motoros gurulópulton.

Ezzel kevesebb odafordulás és mozdulat szükséges a kezelőfelület felé, valamint vezeték nélküli kialakítása lehetővé teszi az akadálytalan mozgást.

ErgoMotion

Az ErgoMotion a háttámasz és az ülőfelület közötti kombinált mozgást jelenti, amely megakadályozza a gerincre ható feszítést és nyomást. Ezzel páciense feje mindig ugyanott marad és nem szükséges a kezelési pozíció változtatásánál a fejtámasz újbóli beállítása.

Intuitív ülőpozíció

Hugo és Carl – Kulcsfontosságú elemek a Dentsply Sirona ergonómiai programjában

Az innovatív design és intelligens forma az orvosi ülőkéknél biztosítja a kényelmet minden kezelési helyzet során. Mindkét ülőke elérhető kétféle gázrugóval a felhasználó magasságnak megfelelően.

A Hugo (jobb) háttámasza dinamikus tartást nyújt hátának, miközben a Thermo kárpit csökkenti a hosszú kezelések során termelődő hőt.

A Carl (bal) 360°-ban forgatható háttámasza és ülőkéje maximális rugalmasságot nyújt asszisztensének.